בקרוב בוואטסאפ: פיצ’רים, חידושים ופיתוחים חדשים
מחיקת הודעות ללא הגבלת זמן, הסתרת הנראה לאחרונה ועוד
שתף מאמר זה
Share on print
Share on facebook
Share on whatsapp

אפליקציית המסרים הפופולרית וואטסאפ עומדת להוסיף במהלך העדכונים הבאים שלל של חידושים ושכלולים הצפויים לשפר באופן משמעותי את חווית המשתמש בממשק. מרתון החידושים יכלול דברים שטרם הכרנו, בתוכם הוספת פיצ’רים שחסרונם הורגשו ע”י המשתמשים השונים של הממשק, ששלחו הצעות ייעול בדירוג האפליקציה בגוגל פליי.

חלק מהחידושים שוואטסאפ אמורה לשחרר, כבר זמינים למשתמשי תוכנית הבטא שלה (בטח לא תהיו מופתעים – תוכנית הבטא מלאה ואין אפשרות להצטרף אליה בשלב זה) אולם לא יצאו באופן רשמי לכלל המשתמשים.

קיבצנו עבורכם את הפיצ’רים החדשים שהאפליקציה עומדת לספק לנו בגרסאות הבאות:

אם שאלתם את עצמכם מה הפשר להגבלת זמן על מחיקת הודעות באפליקציה, עכשיו זה רשמי, וואטסאפ תאפשר מחיקת הודעות ללא הגבלת זמן.

פיצ’ר נוסף הוא שדרוג אופציית הודעות שנעלמות לאחר 7 ימים, שיהיה ניתן לבחור לעשות זאת לפרקי זמן שונים של 24 שעות או לחילופין 90 ימים.

חידוש נוסף הינו הנראה/תה לאחרונה, בגרסה החדשה יהיה ניתן לבחור אנשי קשר באופן ספציפי שבפניהם הוא לא ייחשף. אגב, זה יהיה הדדי: גם אתם לא תוכלו לדעת מתי הם נראו לאחרונה בדיוק כמו בווי הכחול.

עוד פיתוח חדש שוואטסאפ עובדת עליה הוא פיצ’ר בשם “קהילות”, שמאפשר בעצם קבוצה בתוך קבוצה: מנהל של קבוצה קיימת יכול לפתוח קבוצה פנימית בתוכה למשתמשים ספציפיים.

חידוש משמעותי נוסף הוא בשורה למשתמשי אייפון שמבקשים לעבור לאנדרואיד (ישנם כאלו?) שעד כה נאלצו לוותר על היסטוריית השיחות, גרסת אנדרואיד 12, ‬שמוצגת בימים אלו בעולם בהדרגה, תאפשר העברה כזו בקלות יחסית, כולל קבצי וידאו ותמונות.

דברים נוספים שצפויים הם בן היתר רצועת אמוג’י לתגובה מהירה, יצירת סטיקרים במחשב, הפעלה בכמה מכשירים, אפשרות לתגובת לייק על ההודעות עצמן, ואופציה לרכישת מוצרים כשהתשלום מתבצע ישירות באפליקציה.

אם קראתם והגעתם עד לכאן סביר להניח שאתם נמנים על משתמשי האפליקציה, ואם לא הפעלתם עד כה את שכבת ההגנה הכפולה על האפליקציה שוואטסאפ מציעה, הגיע העת לעשות זאת. האפליקציה שצברה פופולריות מרשימה בשנים האחרונות הפכה לכלי שימושי ומשמעותי עבור חלק גדול מהמשתמשים, דבר שנוצל ע”י אנשים זדוניים כשהם משתמשים בשיטה המוכרת.

כשמישהו מבקש מכם בוואטסאפ קוד בעל 6 ספרות שבדיוק עומד להישלח אליכם בהודעת SMS. או שטוען שנשלח אליכם בטעות. על פניו מדובר בבקשה לא מופרכת לחלוטין, במיוחד כשמדובר במישהו שאתם סומכים עליו. שאתם אפילו לא מודעים שהחשבון של אותו אדם מוכר נפרץ ואתם סומכים עליו, וכך למעשה נוצר שרשרת של פריצות בלתי נגמרות. באמצעות הקוד הזה, כל אדם יכול להתחבר לחשבון הוואטסאפ שלכם ולהשאיר אתכם מנותקים. שיטה נוספת היא לפרוץ לתא קולי ומשם למשוך את קוד האימות.

העובדה שהחשבון כבר אינו בבעלותכם, מאפשרת לפורץ לעשות בו כרצונו, ולשלוח הודעות לכל מי שיחפוץ בשמכם. הפריצות נעשות לרוב ע”מ לגבות כופר מהקורבן שיעשה הכול ע”מ להשיב לעצמו את החשבון. לצורך כך השיקה החברה אימות דו – שלבי, שמאפשר הגנה מרבית על החשבון שלכם, כך שבנוסף להודעת ה – s.m.s יצטרכו קוד נוסף בכדי להעביר את החשבון.

וכל זה בסדרת לחיצות מאוד פשוטה. 

לחיצה על שלוש הנקודות בצד שמאל של המסך.

הגדרות – חשבון – אימות דו שלבי 

ולכם רק נשאר להקיש קוד בן 6 ספרות שאותו תדרשו לזכור היטב. 

אהבת? שתפו הלאה
Share on print
Share on facebook
Share on whatsapp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החודש עובדים על מידת השמחה:
שלחו אלינו בדיחה שווה [ומכובדת] שהצחיקה אתכם, ואולי תזכו במצית טורבו איכותית

שלחתם? נכנסתם להגרלה

18-Mail
הרשמה לעדכונים
פרויקט במדרכה | הנערים משתפים למה הם באים למפגשים בכל שבוע
פרויקט במדרכה | הנערים משתפים למה הם באים למפגשים בכל שבוע