מה היינו עושים אילולי האמונה כי הכל נתכב כבר. זו גזירה ואנו מקבלים אותה באהבה. ומנסים להשתנות ולו במעט. להיות טובים יותר
מה היינו עושים אילולי האמונה כי הכל נתכב כבר. זו גזירה ואנו מקבלים אותה באהבה. ומנסים להשתנות ולו במעט. להיות טובים יותר