הסיפורים האישיים שלכם על עזרה לחבר:
טביעה בבריכה, קידום בחברה, נתינה ואהבה. סיפורים קצרצרים ומעניינים על עזרה לחבר
שתף מאמר זה
Share on print
Share on facebook
Share on whatsapp

ואהבת לרעך כמוך – סיפורים אישיים שסופרו במפגשים השבועיים

הצלה מטביעה

איתי מקרית אונו מספר:

היה לי בריכה בחצר, והשכן שלי עם האחים שלו היו נכנסים לבריכה חופשי. יום אחד אני רואה אותו בא להיכנס לבריכה, עלה על הסולם אמרתי לו תיזהר אתה יכול ליפול… אמר לי הכל בסדר…
נכנסתי הביתה ואני שומע בום! רצתי החוצה ראיתי אותו בתוך המים, צעקתי אבל הוא לא מגיב לי, הוא נפל, הרגל שלו נתקעה בסולם והוא נתקע, קפצתי עם הבגדים ומשכתי אותו החוצה… הצלתי אותו.

לא מפקירים חבר:


יהב מקרית אונו מספר:

נסענו באופנים סיבוב בשבת ונכנסנו בטעות לבני ברק. לפתע אנחנו רואים שאנחנו בתוך בני ברק מוקפים בקבוצת חרדים שצועקים עלינו “שאבעס” וחלקם אף זורקים אבנים, הבנו שעשינו טעות ניסינו לברוח אני וחבר נוסף התרחקנו ואז אני מסתובב ורואה את חבר שלי תקוע איפה שהיינו, כשמסביבו עשרות חרדים שצועקים עליו שאבעס וזורקים עליו אבנים.

החלטתי לחזור חזרה. חזרתי והסברתי להם שאנחנו הולכים, הם נתנו לו ללכת ומיד יצאנו מהעיר כשתוך כדי יש מי שעדיין זורק עלינו אבנים. אבל הצלחנו להימלט.

קידום בחברה:


אלירן מקרית אונו מספר:

היה מישהו שגילתי שכל הזמן הוא בודד, יושב בבית ולא יוצא לשום מקום. התחלתי להתחבר אליו, להזמין אותו לצאת עם כל החבורה שלנו. ואפשר לומר היום שהוא מאוד מקובל בחברה, וגם קצת התחזק ושומר שבת, בחור טוב וזה כייף גדול.

עזרה והכוונה לחבר:


רועי מקרית אונו מספר:

היה לי חבר, שהיה לו הרבה שאלות קשות ביהדות והוא היה מאוד מבולבל, עזרתי לו כמה שיכלתי עניתי מה שידעתי ודאגתי שיענו לו על השאלות הקשות. היום הוא התקרב מאוד ומשתדל לשמור שבת וזה סיפוק גדול גדול.

תאונה עצמית:


נריה מאלעד מספר:

יום אחד אני נוסע עם חברים כל אחד באופנים שלו יורדים מהמסוף של האוטובוסים כשפתאום חבר מאבד שיווי משקל ונתקע עם האופניים ברכב חונה הוא התגלגל ובקושי זז, הרמתי אותו ודאגתי שיגיע הביתה בשלום.

עישון בעייתי:

איציק מאלעד מספר:

היה לי חבר שעישן משהו ולא היה מסוגל לנסוע באופנים לבית. סחבתי אותו עד לבית הרגעתי אותו וודאתי שהכל בסדר איתו.

הקפצתי חבר הביתה


זיו מאלעד מספר:

יש לי חבר שעבד פה בפארק באלעד, נשארנו לעבוד שנינו עד מאוחר והוא מראש העין, אז שאל אותי איך הוא חוזר ולא היה לי מושג החלטתי לעזור לו, הרכבתי אותו על האופניים החשמליים עד הבית נשארתי אצלו קצת וב – 3 לפנות בוקר חזרתי הביתה.

כשאבא של חבר נפטר


עידן מאלעד מספר:

היה לי חבר שאבא שלו ל”ע נפטר לפני ארבע שנים והוא התחיל להידרדר, לאכול פחות כשר ולא לשמור שבת, בתור חבר טוב שכנעתי אותו להגיע לשיעורי תורה, לשמור כמה שהוא יכול ככה חצי שנה התחזקנו. ואז הוא נפל, ועוד פעם ניסיתי לעזור לו, אמרתי לו יש שני דרכים אבא שלך לימד אותך לימד אותך דרך אחת, אל תלך לדרך השניה.
אז הוא אמר ננסה, ואז יום אחד הוא פגע בו בצורה שאי אפשר לתאר, נפגעתי אבל המשכתי לעזור לו, השלמנו, הבאתי אותו לבית והוא גנב לי משהו, מאז נפרדו דרכינו, אבל אני יודע שעשיתי מה שאני יכול. כדי לעזור לחבר שהייתי שם בשבילו.


מכות וקטטה

אור חיים מאלעד מספר:

היינו במסיבה בראשון, חבר שלי ובני מיעוטים התחילו לריב חששתי מאוד אבל הצטרפתי אליו, הצלתי אותו וברחנו.

עזרתי לחבר


איתי מאלעד מספר:

יום אחד אני יושב עם חברים בבית, לפתע חבר מחייג שהוא תקוע בכניסה לעיר עומד להקיא. החברים בקשו שאשאר אבל אני הלכתי יצאתי לחפש אותו ולקח זמן להבין איפה הוא נמצא, הגעתי אליו, וסחבתי אותו באופנים לבית שלי.

קניתי מגנב בשביל להחזיר


אוריאל מאלעד מספר:

הגיע אלי נרקומן לחנות שאני עובד ורצה למכור לי שעון שאיומי ופלאפון מתקדם, התחלתי איתו ב 12 שקלים. וסגרנו בסוף על 30 ידעתי שזה גנוב וחיכתי שיחייגו. כשחייגו הסברתי להם שהפלאפון אצלי ושייבאו לחנות לקחת, הם באו ולא האמינו שהפאלפון חזר אליהם.

אהבת? שתפו הלאה
Share on print
Share on facebook
Share on whatsapp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החודש עובדים על העוצמה שבתוכנו:
שתפו אותנו בכישרון או דבר שאתם ממש טובים בו, ואולי תזכו בפרס!

שלחתם? נכנסתם להגרלה

18-Mail
הרשמה לעדכונים
פרויקט במדרכה | הנערים משתפים למה הם באים למפגשים בכל שבוע
פרויקט במדרכה | הנערים משתפים למה הם באים למפגשים בכל שבוע