בדיוק בזמן האסון: הצלוחית נשברה ועשרות הנרות כבו. צפו:
לפני הסעודה, בסוף אמירת הקדיש לפתע נשמע בום. זה היה מוזר
שתף מאמר זה
Share on print
Share on facebook
Share on whatsapp

הרב אבי כנפו המתגורר בבית שמש רצה לעשות משהו מיוחד לכבוד ר’ שמעון, כלשונו, לקחתי את הזוהר הקדוש המחולק (45 ספרונים) וחלקתי לאנשים ללמוד עד ל”ג בעומר. כל מי שקיבל על עצמו התחייבתי לתת לו 50 שקלים.

הדלקנו את הנרות והתחלנו בטקס סיום המסכת

בליל ל”ג בעומר התאספנו בבית והתכוננו לעשות סעודה גדולה לזכות רשב”י. והדלקנו 46 נרות בצלוחית גדולה. עשיתי סיום של הזוהר ואחריו אמירת קדיש, ואז בסוף הקדיש נשמע בום, הבטנו לעבר הנרות בתדהמה. הם היו מכובות והצלוחית מנופצת. השעה הייתה 1:04 בלילה. זה היה מוזר מאוד . אחרי כמה דקות התחילו להגיע דיווחים על מה שקרה במירון.

לפתע הצלוחית התנפצה והנרות כבו

אני רוצה להדגיש משהו, בצלוחית אני שמתי חבילה של פתילות, 44 פתילות, ורציתי שיהיה 45 כמו המשתתפים בלימוד, אז אישתי הוסיפה עוד 2 פתילות והדלקנו, אבל משום מה פתילה אחת לא הדלקנו. כך יצא שדלקו 45 פתילות.

בסוף הקדיש נשמע הבום. צפו:

אני לא יודע להסביר, אומר הרב כנפו במפגש שקיים לנערים באלעד, אנחנו לא מבינים חשבונות שמים. אבל באמת קרה משהו מוזר מאוד. משונה. והאסון הזה צריך להעיר את כולנו להיות טובים יותר. להתחזק. זה קרה לנו, לציבור שלנו, אנו הראשונים שצריכים להבין ולהתעורר. בשנים האחרונות החברה כולה מידרדת למקומות שלא היינו בהן, התרחקנו המון אחד מהשני, כל אחד יודע מה הוא יכול להתחזק ולהתקדם, וראוי שנעשה זאת.

הרב אבי כנפו במפגש עם נערים, אתמול
אהבת? שתפו הלאה
Share on print
Share on facebook
Share on whatsapp

4 תגובות

  1. מאד מרגש הסיפור ומטלטל את הנפש. כולנו מחוברים זה לזה, כל הנשמות בחוטים הסמויים מן הען, ומרחק פיזי לא משנה . ואהבת לרעך כמוך. וכל אחד יודע במה הוא יכול להתעלות. שלא נדע צער.

  2. הצלוחית שלך כנראה לא מחוסנת אש ולא מתאימה לחום של 45 נרות דולקות..זה הכל ..תעשה מסיבת הודיה שלא נשרף כל הבית בה”..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החודש עובדים על העוצמה שבתוכנו:
שתפו אותנו בכישרון או דבר שאתם ממש טובים בו, ואולי תזכו בפרס!

שלחתם? נכנסתם להגרלה

18-Mail
הרשמה לעדכונים
פרויקט במדרכה | הנערים משתפים למה הם באים למפגשים בכל שבוע
פרויקט במדרכה | הנערים משתפים למה הם באים למפגשים בכל שבוע