נס גלוי עם פרק תהילים | סיפור מיוחד מדהים
שתף מאמר זה
Share on print
Share on facebook
Share on whatsapp

סיפר הרב ח .ע.פ. ממקסיקו , נכדו חביבו של הגאון המפורסם הרב מיכאל פרץ שליט”א מחשובי הרבנים במקסיקו:
לפני חודש אני מקבל טלפון מיהודי בן שישים. איני מזהה את הקול שלו, ואחרי שהוא אומר לי מי הוא ומה שמו, אני נזכר שראיתי אותו אי פעם. שום קשר מיוחד לא היה לי איתו עד אותה שיחה, והוא אומר לי: “אני רוצה להזמין אותך לסעודת הודיה”.
הוא גר באזור שלי, ולכן אני שמח להיענות לבקשתו, למרות שלא ברור לי מדוע נבחרתי דווקא אני להשתתף בסעודה שלו. “על מה ההודאה?” שאלתי .
“עברתי קורונה. חודש שלם הייתי מורדם ומונשם, והתעוררתי, ברוך השם”.
“ברוך רופא חולים ! ” התרגשתי. אדם הגיע עד שערי מוות ויצא לחיים! כל מאורע כזה נוטע תקוה לרפואה ולהחלמה. עדיין לא חשתי קשר אישי במיוחד דווקא אליו, אבל שמחתי איתו ביחד, והודעתי כי אבוא בעזרת השם.
לא הייתי היחיד שקיבל טלפון כזה. בסעודה נכחו שמונה עשר אנשים, חלקם הכירו את המחלים יותר, חלקם פחות. כולנו תמהנו, מדוע הוא הזמין דווקא אותנו, אבל הוא לא השאיר אותנו במתח זמן רב מדי. האיש, שברחמי ה’ יתברך חזרו אליו כוחותיו, פתח בדברים: “כששכבתי מורדם, ראיתי איך אני עולה לשמים, ופתאום אני רואה את אמא שלי, שכבר נפטרה. היא אומרת לי: ‘מה אתה מחפש כאן? תרד למטה!’   ‘אני רוצה לרדת’, אני אומר לה, ‘אבל לא יכול’.   ‘תסתכל עכשיו למטה’, היא אומרת לי, ‘ותראה שאתה יכול’. אני מסתכל למטה, ומה אני רואה? את כולכם! כל האנשים שנמצאים כאן בסעודה. אתם מחזיקים ספר תהילים ומתפללים עלי, וסוחבים אותי כלפי מטה. חזרתי לעולם הזה בזכותכם!”
כשהוא אמר זאת , עבר לי רעד בכל הגוף. לא ידעתי! אני אומר לכם שלא חלמתי איזה כוח יש לתהלים שאני אומר. בסך הכל נתנו לי את השם של היהודי הזה. אמרו לי שהוא במצב קשה, לקחתי ספר תהילים ואמרתי פרק אחד. רק פרק אחד! ואז הזכרתי את השם שלו.
ואני, עם הפרק האחד הזה סחבתי אותו חזרה לארץ החיים.
חוץ ממני יש עוד שבעה עשר יהודים ששמעו את הדברים מפי היהודי שהיה תלוי בין שמים לארץ , וגורלו נחתם לחיים. עכשיו אנחנו כבר יודעים איך אנחנו , הבריאים, יכולים לעזור לאחינו החולים.

אהבת? שתפו הלאה
Share on print
Share on facebook
Share on whatsapp

תגובה אחת

  1. מרגש ביותר וכות גדולה לומר תהילים מכל הלב לחולים שבחסגי שמים שלח להם רפואה שלמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החודש עובדים על העוצמה שבתוכנו:
שתפו אותנו בכישרון או דבר שאתם ממש טובים בו, ואולי תזכו בפרס!

שלחתם? נכנסתם להגרלה

18-Mail
הרשמה לעדכונים
פרויקט במדרכה | הנערים משתפים למה הם באים למפגשים בכל שבוע
פרויקט במדרכה | הנערים משתפים למה הם באים למפגשים בכל שבוע