איזה עץ אתה? | בחר עץ וגלה את התכונות שמאפינות אותך
שתף מאמר זה
Share on print
Share on facebook
Share on whatsapp

הרב משה קצב הי”ו

איזה עץ בחרת?

כל התוצאות:

1. אתה אדם נדיב ומוסרי . אתה תמיד עובד על שיפור עצמי . אתה שאפתן מאוד ויש לך סטנדרטים גבוהים מאוד . אנשים עלולים לחשוב שתקשורת איתך היא קשה , אבל בשבילך , זה לא קל להיות מי שאתה . אתה עובד מאוד קשה , אבל אתה לא אנוכי לפחות . יש לך רצון לשפר את כל העולם . מעט מאוד אנשים יכולים להעריך את כל מה שאתה עושה , כמו שמגיע לך.

2. אתה אדם כייפי , אחראי ודואג לאחרים . יש לך אישיות טובה מאוד וקל לאנשים לסמוך עליך . אתה בהיר , שנון ומהירה מחשבה . תמיד יש לך סיפור מעניין לספר .

3.אתה אדם חכם ומתחשב , הוגה דעות גדול . המחשבות והרעיונות שלך חשובים . אתה רוצה לחשוב על התיאוריות וההשקפות שלך לבד . אתה מופנם . אתה מבלה הרבה זמן , חושב על המוסר , אתה מנסה לעשות את הדבר נכון , גם אם רוב החברה אינה מסכימה איתך .

4. אתה אדם רגיש ופילוסופי . אתה נשמה ייחודית – אחד מהסוג שלך . אין אף אחד שדומה לך . אתה לא מובן לעתים קרובות , וזה כואב לך . אתה זקוק למרחב אישי . היצירתיות שלך צריכה להיות מפותחת . אתה אדם שרואה באופן ברור את הצדדים המוארים וחשוכים של חיים , אתה מאוד רגיש .

5. אתה בטוח בעצמך . אתה מאוד עצמאי . העיקרון המנחה שלך בחיים הוא “אני אעשה את זה בדרך שלי” . אתה מאוד סומך על עצמך . אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה ולא מפחד – רודף את החלומות שלך . הדבר היחיד שאתה דורש מאנשים הוא יושר . אתה חזק מספיק כדי לקבל את האמת .

6. אתה אדיב ורגיש . אנשים מתייחסים אליך יפה מאוד . יש לך הרבה חברים שאתה אוהב ועוזר להם . יש מסביבך הילה חמה ובהירה שגורמת לאנשים להרגיש טובים כשהם נמצאים בסביבתך . בכל יום , אתה חושב על מה שאתה יכול לעשות כדי לשפר את עצמך . אתה רוצה להיות מעניין וייחודי – יותר מכל אחד אחר בעולם . כיוון שאתה צריך לאהוב – אתה אפילו מוכן לאהוב את מי שלא אוהב אותך בחזרה.

7. אתה מאושר וקר רוח . אתה אדם מאוד רגיש והבנה . אתה מאזין גדול ויודע איך להיות לא שיפוטי . אתה מאמין כי לכל אחד יש את המסע שלו בחיים , אתה פתוח לאנשים חדשים ולאירועים , אתה עמיד מאוד ללחץ ורק לעתים נדירות תדאג . בדרך כלל , אתה מאוד רגוע . אתה תמיד מצליח להיות במקום טוב ולא לאבד את הדרך .

8. אתה מקסים , חם ואנרגטי . אדם שכיף איתו . יודע לגרום לאנשים לצחוק . אתה חי במצב של הרמוניה עם היקום . אתה ספונטני ונלהב . אתה אף פעם לא אומר לא להרפתקה . אתה תמיד תישאר נאמן לעצמך . יש לך תחומי עניין רבים , ואם יש משהו שמעניין אותך , אתה לא תנוח עד שתרכוש ידע מעמיק בתחום זה .

9. אתה אופטימי ובר מזל , אתה מאמין שהחיים הם מתנה ואתה מנסה להשיג כמה שיותר וליהנות מהמתנה הזאת , אתה מאוד גאה בהישגים שלך . אתה מוכן להישאר על – יד האנשים שאכפת לך מהם בטוב וברע . יש לך גישה מאוד בריא לחיים . חצי הכוס ( לפחות ) מלאה בשבילך . אתה משתמש בכל הזדמנות כדי לסלוח , ללמוד ולגדול , כי אתה מאמין שהחיים קצרים מדי כדי לעשות אחר.

קרדיט: רץ ברשת

אהבת? שתפו הלאה
Share on print
Share on facebook
Share on whatsapp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החודש עובדים על העוצמה שבתוכנו:
שתפו אותנו בכישרון או דבר שאתם ממש טובים בו, ואולי תזכו בפרס!

שלחתם? נכנסתם להגרלה

18-Mail
הרשמה לעדכונים
פרויקט במדרכה | הנערים משתפים למה הם באים למפגשים בכל שבוע
פרויקט במדרכה | הנערים משתפים למה הם באים למפגשים בכל שבוע