רוצות להספיק יותר, תעמיסו עוד! | הפינה לנערות
הייתה לי אישית תקופה לחוצה מאוד, אומנם זו הייתה אחת התקופות הטובות ביותר בחיי
שתף מאמר זה
Share on print
Share on facebook
Share on whatsapp

ניצול הזמן | הפינה לנערות | מאת: ה.ה

בסוף הכל נגמר באמונה תמימה ופשוטה. בסוף הכל מתנהל ע”פ דרכו, רק צריך לזכור שהשתדלות אנחנו חייבים לעשות. הרי לא הגעתי שנשב רגל על רגל ונגיד: טוב, הכסף יכנס לחשבון הבנק שלנו… הרי תכלס צריך לזוז. אם רוצים להרזות צריך לרוץ, ולאכול נורמאלי. שום אדם עם מעט שכל לא יאכל ויעמיס לי בורגרנצ’ים ופיצות במשך כל היום ויאמר, אל דאגה, אני אהיה רזה. אולי זה טוב לקוות, אבל בשביל שדברים יזוזו חייבים לפעול!!.

לקחתי כמה רגעים וניסיתי לחשוב מה זה “ניצול זמן”, כאשר אנחנו שומעים את זה אנחנו מבינים שאנחנו ממש ממש רחוקים מכך, כי תכלס אם אין לנו לוח זמנים אנחנו די אבודים, אז עוד לנצל את הזמן. אז זהו, שהזמן לא מחכה לנו, הוא ממשיך לרוץ. הבחירה בידיים שלנו אם נחליט לתפוס ולהרוויח אשרינו ואם לא אז הוא חלף וחבל.

לא באתי להפחיד, אלא באמת לחזק ולומר עצה לחיים:

אני נזכרת בתקופה לחוצה בחיים שלי. מה זה אומר? הייתי קמה מוקדם, הולכת ללימודים עד השעה 4 ובשעה 4 כבר נכנסת לעבודה עד 11 בלילה, ועזבו שהיה לי עוד ש”ב להמשיך בלילות, תקשיבו אני לא זוכרת תקופה בה הייתי כ”כ עסוקה כ”כ מרוצה כ”כ נהנתי מההספקים שלי, הייתי קמה בבוקר ומכינה לי ארוחת צהריים כי עד 11 אין על מה לדבר…

בקיצור, בחיים האלה חייבים להתחיל  לזוז, אל נילחץ פשוט נתמודד: ניקח דף ועט ונכתוב: בתחילת יום או בתחילת שבוע, מה הכי חשוב לנו השבוע/החודש/היום לעשות ונתחיל להשיג את זה. פשוט וקל לנו.

ונאמר לעצמנו כל אחת, אני לא מוותרת לעצמי, כי יש לי את כל הכוחות להתחיל, ומבטיחה לכם תראו איך הזמן שלכם פשוט כיפי. כל רגע הוא מלא. כל רגע הוא פנינה.

זה גם מסייע להפוך לאנשים מסופקים עם מטרה, ככה לא נמצא את עצמנו משועממים על הספה ומתלבטים מה עושים היום, אלא מה עוד נשאר לי להספיק היום. זה פשוט לא הגיוני אבל זה הכי עובד בעולם. תעמיסו קצת על הלוח זמנים שלכם תראו איך תספיקו הרבה יותר. כי כאשר אנחנו עסוקים אנחנו רגועים מסופקים וחדורי מטרה. כאשר אנחנו לא עסוקים הראש וכל שאר הרגשות צפים, מתחילים להשתעמם, להיות בעצבות, וזה הולך ובא. בלי דרך, ובלי מטרה. מניסיון אישי, נראה את יד ה’ מלווה אתנו, כי כשאנחנו רוצים אנחנו יכולים ומסוגלים, אני אישית מאמינה בך…

אהבת? שתפו הלאה
Share on print
Share on facebook
Share on whatsapp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החודש עובדים על מידת השמחה:
ספרו לנו על מקרה אישי של השגחה פרטית, ואולי תזכו בפרס!

שלחתם? נכנסתם להגרלה

18-Mail
הרשמה לעדכונים
פרויקט במדרכה | הנערים משתפים למה הם באים למפגשים בכל שבוע
פרויקט במדרכה | הנערים משתפים למה הם באים למפגשים בכל שבוע